Organizatorzy 41. sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa proponują uczestnikom Sesji udział w towarzyszących obradom wycieczkach do miejsc światowego dziedzictwa. Organizatorzy zapewniają transport oraz przewodników oprowadzających gości w języku angielskim i / lub francuskim. Udział w większości wydarzeń jest odpłatny – ceny podajemy każdorazowo przy opisie wycieczek, a płatności przyjmują organizatorzy w dniu wyjazdu jedynie w polskich złotych. Punktem zbiórki dla każdej wycieczki jest Centrum Kongresowe ICE Kraków – miejsce organizacji Sesji.
Jak się zapisać na wycieczkę?
Zapisów można dokonać poprzez formularz internetowy lub osobiście przed samym wyjazdem na daną wycieczkę, bezpośrednio u organizatorów. Zapisy internetowe przyjmowane są do 24 godzin przed rozpoczęciem danej wycieczki, potem – w miarę dostępności miejsc – możliwy będzie jedynie zapis na miejscu wyjazdu, w dniu wycieczki. Liczba uczestników każdej wycieczki jest ograniczona, a o zapewnieniu miejsca decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Po wypełnieniu formularza, po tym, jak zebrana zostanie grupa, uczestnicy dostaną e-mailowe potwierdzenia zapisu i gwarancji miejsca w wycieczce.
O dostępności miejsc w poszczególnych wycieczkach, organizatorzy Sesji informować będą codziennie podczas Sesji oraz za pośrednictwem dostępnego dla wszystkich uczestników, aktualizowanego na bieżąco kalendarza.
Więcej informacji pod adresem: [email protected]